facebookbutton  instagram-oostman  feedback-Oostman


Lieve, gewaardeerde klanten,

Langzaam begint zich zoals in veel bedrijven een nieuwe werkelijkheid af te tekenen.
Daar waar in eerste instantie contactlenscontroles werden uitgesteld en de oogmetingen tot een minimum werden beperkt zijn ook binnen onze organisatie aanpassingen doorgevoerd die de werkzaamheden weer moeten normaliseren.

Voor onze onderzoeksmicroscopen zijn schermen gemonteerd die een contactlenscontole en een optometrische beoordeling van het oog weer mogelijk maken.
Op dit moment is in één van de vier oogmeetruimtes een oogmeting op anderhalve meter goed mogelijk en zijn 2 andere ruimtes met transparante schermen uitgerust zo dat op een veilige manier gemeten en gecontroleerd kan worden. Ook op de balies van de lens en optiekafdeling zijn schermen geplaatst.
Wij proberen als bedrijf zo goed mogelijk een werkbare balans te vinden tussen de praktische uitvoerbaarheid van onze werkzaamheden en het waarborgen van de gezondheid van medewerkers en klanten.

Dat betekent bijvoorbeeld, dat een (zonne)bril afstellen een intelligent samenspel wordt tussen opticien en brildrager.
Dat zelfstandig brillen passen niet meer zo zelfstandig is als dat het ooit was.
Dat zaken waar u tot voor kort zo even voor kon binnenlopen nu op afspraak gebeuren.
En dat we op een creatieve manier het aantal mensen en de routing in de winkel zullen moeten sturen.

Contactlenzen kunnen ook online of telefonisch worden besteld. Oproep voor de controle gemist? Maak gerust een afspraak.

Één ding veranderd natuurlijk niet. Onze service blijft als vanouds en wellicht is na een aantal maanden het nieuwe normaal bij Optiek Oostman eigenlijk best wel een plezierige verandering! Zoals de Engelsen zeggen; “Never waste a good crisis”.

Tot ziens in de winkel en blijf gezond!

Namens het complete Oostman Team,

Jan Leo Oostman

 

 

 

Realisatie en onderhoud:Visueel Webdesign